Min dag !

Hej ! 
Idag så åkte jag typ hem från landet och sen när jag kom hem så var det film dags direkt ! jag och min syster såg lite film sen gick jag in i mitt rum o satte på datorn. Va inne på facebook och läste andra bloggar ett tag. Sen så hade jag lite tråkigt ett tag så jag började fota mina underbara nya hörlurar som jag fick av syrran i julklapp ! Fotade oxå lite smyken, ulrik munther skiva och mig själv !! ^^ Och just nu sitter jag i syrrans rum och hon fixar sin blogg och jag har nyss fixat min ! hoppas att ni gillar det! Jag sitter och är inne på facebook och chattar med underbara saknade Mysan ! Kolla in hennes blogg http://mysanrock.blogg.se/ !! 
Här är lite bilder från dagen: 
Foto: jag
Kamera: Canono eos 1100D

Bilderna är tagna när jag var på landet innan jag åkte hem!
Ni får ha det bäääst! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0