Ny blogg !!

Hej alla läsare !
Jag är en tjej på 12 vintrar och jag bor i Stockholm. Jag är intresserad av att fotografera, rida, vara med kompisar, umgås med min syster, prata i telefon, och ta hand om min älskade häst savanha (!!) Mina ALLRA bästa vänner är melissa, mysan, nina, melanie och min syster (emelie). Mina favorit hobbies är att rida och fotografera. Jag har ridigt i 5 år och jag har en Canon eos 100D. Jag är en ganska onormal tjej, väldigt flummig och alltid på bra humör. Jag rider på sfrk och har gjort det i drygt 4 år. 
Hej då! Ha det så bra !

Jag! Amanda välimaa

/A :love:

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har en likadan tröja men men den e vit <3<3

2012-01-28 @ 22:01:07
URL: http://fannyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0