Lite mer om mig.

Utseende:

Jag är kortare än 160 cm - nej, typ exakt 160.

Ibland tycker jag att jag är ful - Haha, jag vet väl inte.
Jag har många ärr - Typ bara ett på handen, blev biten av en hund förr, förra sommaren tror jag.
Jag blir lätt brun - Jaaa, har fått det av mami.

Jag skulle vilja att mitt hår var en annan färg - Ja, asså bara för att pröva något annat alltså. typ brunt.

Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - usch nej.


Familj

Jag har svurit åt mina föräldrar. - ja, men har inte menat det.
Jag har rymt hemifrån. - När jag var liten tror jag. När jag typ ville till någon kompis.
Jag har blivit utslängd hemifrån. - Nej.
Mina biologiska föräldrar är ihop. - Ja

Skola/Jobb

Jag studerar. - Ja

Jag har somnat i skolan/på jobbet. Haha, ja.

Jag har missat mer än en vecka av skolan. - Bara när jag har varit sjuk, annars inte.

Skamligheter

Jag har sagt ”lol” i en riktig diskussion. - HAHHA, oherre skulle aldrig göra det :$
Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer. - Ja, jag grät när jag såg på "skönheten & odjuret. :')
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. - Gör det nästan varje dag.
Jag har gråtit av skratt. ja.
Jag har limmat fast min hand i något. - Ja, limmade fast handen i bordet på esteten förut.
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - hahahaha nej.
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. - ohjaaaa, två gånger.


Erfarenheter

Jag har tappat bort mig i min hemstad. - När jag var liten tror jag.

Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas. - nej.

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. - japp.
Jag har sparkat en kille mellan benen. - Ja :$ fast bara mina närmatse killkompisar.

Jag har lekt sanning eller konsekvens. - Ja, men inte så många gånger.
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. - Ja
Jag har fångat en snöflinga på min tunga. - Ja!

Jag har suttit på ett tak på natten. - Nej

Jag har aprillat någon. - Varje år.


Förhållanden
Jag är singel. - Ja.
Jag saknar någon just nu. - Ne.
Jag är rädd för att bli övergiven. - Huh?
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. - Aa.

Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. - Never.
Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit. - jaa...


Ärlighet
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. - Alla har gjort det.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. - Vet inte?
Jag har en hemlighet som ingen vet. - jag har inte hemligheter.
Jag har fuskat i ett spel. - Ja, fast fick hjälp ev ett pro

Jag har struntat i ett prov. - Nej


Dåliga tider

Jag har druckit alkohol. - Ja när jag trodde mammas vita vin var saft...
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden. - Nej?
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det. - Jag kan inte sova en hel dag.
Jag har gjort mig själv illa med avsikt. -inte vad hag vet.
Jag har vaknat gråtande. - När jag var en liten och jobbig bebis ja.


Döden

Jag är rädd för att dö. - Ja.
Jag hatar begravningar - Har aldrig behövt att vara på en som tur är. Men dom är hemska.
Jag har sett någon dö. - Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord. - Nej gud nej...


Random
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. -  Huh?
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. - Aa ganska!
Jag ser på nyheterna. - Bara när mamma tvingar mig.

Jag sjunger i duschen. - Nej, men sjunger på morgonen, i skolan, när jag rider (ensam), när jag lagar mat, när jag arbetar med en kompis, och när jag lyssnar på musik hemma.
Jag är en morgonperson. - Absolut!
Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar - ?
Jag är bra på att baka. Sådär.
Jag skrattar åt mina egna skämt. - Jag skrattar åt allt.
Jag tror på spöken. - Ja, alltså jag tror på andar.

Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. - euuwww nej.
Jag är väldigt kittlig. - J-A.
Jag är bra på att minnas ansikten. -Är jag väl...

Jag är bra på att minnas namn. - Jag arbetar på det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0