Frösunda fest+ slagg hos mysan med dom allra bääästa!

Hejs svejs!
Hur är det med er alla bloggläsare? Själv är det bara bra! Ska på frösunda fest ikväll med Nina & My! Awsooome. Efter ska vi alla tre hem till My och sova dääär. Mysigt värre. Jag lägger upp bilderna från kvällen på bloggen på lördag typ. Det kommer också vara familje middag hos mormor på lördag, hur kul?!? Hihi, kommer träffa massa släktingar och det ska bara bli allmänt roligt. Sen på söndag vet jag inte direkt vad jag ska göra, får hitta på något med min livliga fantasi. Så ser mig helg ut. Hur ser eran helg ut? BLESS!

ego pic för 3 sekunder sen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du iphone 4 eller 4s

2012-04-20 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0