Hemma igen!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Men iaf, jag har haft ett såådäääär lov. Det var lixom ok. Har ni sett vädret ute? Hähä, GOD JUL :$ Idag ska jag storstäda mitt rum! Sen ska jag se på film med syrran, middag hos mormor och till sist ska jag hitta på något med alva. Kul kul, det värsta med lovet var att familjens bil pajade när mamma skjutsade mig till stallet för morgonfodring... Efter det fick vi gå hem i regnet. Jaja, nu är det för mamma och pappa att köpa en ny fräsch bil! Jag har ju varit på landet hela lovet så jag har saknat alla mina vänner här från solna jätte myckeeeet ♥ Nu har jag idag, imorgon, måndag, och tisdag kvar på lovet. Vad ska man hitta på?:) 
Hoppas ni har haft ett bra lov och ha det bra. Bloggar lite mer senare. 

Bästa ponnyn ever!
foto: jag
kamera: canon eos 1100D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0