KÄRLEK TILL MINA BLOGGLÄSARE ♥♥

OMG, ni alla är underbara. Jag har fått jätte många kommentarer om att jag är ens förebild osv, SKIT GULLIGA!
här kommer ett svar på en kommentar!

Lovaa
om Ponni busen, elskar dej!:
Hejjj! Jag bara undrar om Baldi eller savanna (Stavning?) Är dina egna ponnis? Sjuuuukt söt du e och värsta förbilden för mig! Puss! <33
svar: Hej lova! Baldi är en ponny på min ridskola och han är en jätte duktig hoppare så jag gillar att tävla på honom, men tyvärr är han inte min :/ Och SAVANHA är min medryttar häst, alltså rider jag henne när inte hennes ägare kan osv. Tyvärr är inte savnha min heller, men hon stod på min ridskola förut och där red jag henne sen stod hon på ett annat stalll och där var jag skötare på henne och nu står hon på spersbodagård. Och jag rider henne varje helg, sommarloven, och alla lov. Hennes ägare kan åka iväg ibland i veckor och då tar jag hand om hennes hästar osv. Tack gumman, du också!! Så söt, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Ema

Vadå tävla?

Du måste hoppa MINST 70cm för att det ska gillas som att du tävlar, eftersom han är c-ponny.



Aja varför bryr jag mig? Ska ändå sluta på ridskolan och satsa på riktigt med Bobby...

2012-04-23 @ 07:51:01
Postat av: Din syster

VAD JAG TAR HAND OM HÄSTARNA!??! DU OCH JAG GÖR DET DIN PUSSGURKA.

2012-04-23 @ 20:55:07
URL: http://breakevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0