My daaaay

hej igeeen!
hur är det? Idag har jag som sagt varit med alvisen, ass kul. Jag lämnade henne vid bussen för snart en timme sen. Haha, jag & hon ska typ träffas hela veckan ^^ Först idag, sen imorgon för att vi ska rida, sen på onsdag för att jag ska rida, sen på tosdag för att jag ska rida. HIHI, rid veckaaa! Sen ska jag till landet på fredag, HOPPAS PÅ TOPPEN VÄDER!!! Sen ska jag få rida pollarna också, skit kul! sen är jag ledig måndag & tisdag nästa vecka! awsome! Saknat mina prissesor Savanha & Jänta. Men nu blir det att sätta på absolut favorit serien Heart land. HA EN BRA KVÄLL



Kommentarer
Postat av: Din syster

åhhh va fin bild! <3

2012-04-23 @ 22:14:19
URL: http://breakevens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0