ridning + ny grupp!

tja tjaaa!
Nu är jag äntligen hemma från stallet! Idag var ju jag ledig som vanligt, men det var  inte såååå bra. Imorse vaknade jag halv 2 och hade sovit bort hela dagen... fick panik. Jag skulle städa mitt rum också innan jag åkte och träffade alva, då fick jag ännu mer panik. Jag klädde på mig snabbt som blixten, plocka bort alla kläder, och dammsugde rummet. Lite innan 3 var jag klar och spang ner till bussen i sista sekund. Sen när jag var hos alva så tittade vi på datan lite, gosade med zingo. sen tog vi bussen till stallet, alva skulle rida i min grupp, kuuul! :D Vi hoppade, och jag hade den spralliga petruska! Skit länge sen jag red henne, bus fröt. Sen nu har jag ju bytt grupp nu också, till en högre och bättre på tosdagar. Ass kul, sen går jag ju då med alva också, TAGGAD! Sen blir det hoppspecialen sen efter sommaren, awsome! Just nu sitter jag och drogar Nicki Minja-Starships. Ass bra låt, har lyssnat på den hela dagen! Jag sitter också och väntar tills my ringer.... :( Hohohihi! Ska träffa henne imorgon innan och kanske efter (?) skolan. Kulkul, hoppas ni har en bra kväll och vi ses imorgon. 
skola imorgon också.... :'(

´bild från tidigare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0