Ridning=piss dåligt

HEJ.
Är på största piss humöret så jag låser in mig på rummet och bara sitter här. Gick inte bra på ridningen, fick ont i ryggen, ont i huvudet osv. Sen efter hade jag låst in mina nyckar i skåpet så mamma fick åka hem & hämta extranycklarna. Vilken toppen dag.... -.- Sen har jag ju haft ont i huvudet HELA dagen. OOOOOOOCH, min bebis gick sönder! WÄÄÄÄÄHH, omg jag gråter. Jag fick fetaste sprickan på baksidan av mobilen. jag märkte det när jag satt på bussen. fick panik, kunde inte andas, min mobil var förstöööörd!! nu vet jag vrf man ska ha skal.... :( Jag vet att ni vill se en bild och sitta och skratta åt mig men har ingen bild och min kamera är död, får lägga ut sen. Åhhh, GRÖNALUND! Så kul, och jag är den ÄNDA som inte har guldkort.... :( Så taskigt! Men jag kommer inte vara här i solna heller så det spelar ingen roll... Men mina cp kompisar NINA & MY är stödra och retar mig och ba: VI SKA TILL GRÖNAN IMORGON!! NANANNANA, DET SKA INTE DUUU! men ba: Jag vet, men tack att du sa det igen.... liksom jätte ensam! SÄMSTA DAGEN EVER, DÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Bild från i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0