SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST BLOGGING

hej hej, sääämst blogging den här helgen! Men kort sammanfattning om helgen, i fredags hängde jag med till stallet med alva, sen sov hos henne, hemma hos henne såg vi på film osv. I lördags åkte jag, alva & hanna till vallentuna och dom red. Sen åkte vi till sfrk och tittade lite, sen hem igen. Jag sov hos alva igen då. Sen idag har det varit tävling. Det gick inte super bra men jaja. Fick ett fel och då blev det inte placering. :( Men men, hade som sagt baldi! Och alva hade lady jane. Så såg min helg ut, hur var eran? :) Här kommer lite bilder på mig och alva ♥:

(hästen alva står med är inte lady jane, det är vinceeeeeee)

oberädda tjejer... :P

baaaaldi 
foto: mami
kamera: canon eos 1100D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0