Back to school....

Ahap, då kan man säga förväl till sommaren 2012.... :( </3 saknar den redan....
Idag gick jag upp vid halv åtta, klädde på mig, platta håret, och sminka mig och sen var det dags för skolan... Åt ingen frukost så när jag va i skolan höll jag på att spy... :s Aja, vi samlades på gården och bla bla bla sen upp till rummen bla bla bla sen fick vi glass och slutade 10. Men imorgon ska vi ha en "riktig skoldag" och börja 8:30 och sluta vis 14:00.... -.- kul. Jaja, det ända som är bra om imorgon är att jag ska få åka till stallet igen och träffa Alva! *yeeeeii* Puss och hej!



Kommer sakna alla roliga kvällar på landet och alla vänner och ledigheten... :c Miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0