Fakta om mig själv


Vad heter du?
Amanda Sofia Anneli Välimaa
 
När är du född?
Den 20:e Januari 2000 
 
Hur lång är du?
1.60 tror jag. 
 
Vilken ögonfärg har du?
Blå
 
Vad har du för sko storlek?
37-38

Favorit djur?
Katt, häst och hund såklart!
 
Har du något husdjur?
Si, tre underbara katter!
 
Har du några syskon?
Ja, en storasyster.
 
Hur många är du moster till?
Inga.
 
Vilken är din favoritglass?
Twister och magnum!
 
Favoritserie?
Desperate housewives, och Criminal minds
 
Favoritmat?
Hamburgare! 
 
Favorit årstid?
Sommar, höst och vinter! 
 
Favoritfilm?
Just nu är det nog hungergames!

Vilken "roll" har du i skolan? 
Plugghästen

Sport intresserad? 
Bara i ridning. 

Om du skulle vara tvungen att flytta till ett annat land vilket skulle du valt?
USA eller Canada.

Hur många kompisar kan du prata med om allt?
Det finns bara några som jag kan lita på till 100% kommer inte nämna några namn. Men min syster är en person som jag kan säga allt till.

Hur beksriver kompisar dig som person?
Det jag tror är att dom kanske bara ser mig som en posetiv och glad tjej som är en aning galen vid vissa tillfällen! :)
 
Hur beskriver du dig själv?
Glad, posetiv, social, inte blyg av mig, lat och konstig. 
 
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Finland, Italien, Danmark, och England sen kommer jag inte på några mer!

Vart vill du resa?
London, Los Angeles, New York, Thailand, Grekland och åka tillbaka till Italien!
 
En dag du aldrig glömmer?
Dagen vi fick familjens första katt, Nemo ♥


Favorit idol?
Det blir nog Eminem! 

Bästavän?
Åh, det blir solklart My jacobsson. Min näraste vän av alla ♥ 

Förhållande?
Nej.

Är du helt svensk?
Är inte ens lite svensk! Är till 100% finsk! 

Spelar du något instrument?
Försökte lära mig gitarr men gick inte bra...

Största rädslan?
Mörker, Andar, Ormar, och spindlar :$

Vill du gifta dig någon dag?
Jag vill i alla fall inte vara singel resten av mitt liv så jaa!

Hur såg din outfit ut idag?

Så med ett par svarta jeans leggings. No good photo men får räcka. 

Är du en blyg person?
Haha, jag är motsatsen! 

Hur gammal är du?
12 år :c 

Vilka/vem gillar du mest i din skola? 

Dom här två personerna, Jossan och Ebbis. 

Favorit låt?
Linkin park - Numb ♥ och alla Eminems låtar!


HOPPAS NI BLEV NÖJDA FÖR DET HÄR TOG EN TIMME!! 

Sov sött vi ses imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Nämen vilken sexig bild på mig.. jag tror många killar blev kåta nu.. HAHHAHA <3

Svar: Ja dom ba åhh ebba ge mig mer, JAG VILL HA MEEER!! HAHHAHAHAH <3
Amanda välimaa

2012-09-05 @ 16:27:46
URL: http://sebeliusebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0