Hej bloggen det var länge sen! :)

Hej, ett tag sen jag bloggade osv. Men har varit på internet lösa landet så det har inte gått så bra att kunna blogga. Men nu är jag i solna igen och har det toppen! :D Vi kom hem idag från landet och sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Imorgon ska jag förhoppningsvis vara med Mysan. Saknat min mupp som varit i spanien i en månad! Jag har ca 5 dagar på mig att vara med mina vänner här i solna sen åker jag till landet igen för att ha kräftskiva :/ Sen börjar jag skolan den 15:e :( Men är nöjd me mitt sommarlov. et har varit kul och jag har haft roligt med alla mina vänner i spersboda :) Jag har fotat lite på landet och kommer lägga upp bilderna direkt efter detta inlägg! Så var redo ;) Hahaha

Bild från photoshootet med My :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0