Inget liv...


Självutlösare 
Canon eos 1100D


Hej hej, har ingenting att göra... Sitter inne på facebook men inget roligt händer, jo jag chattar lite men ändå. Lucy är helt störd och springer runt i hela rummet jag är nära på att låsa in henne på toaletten. Jaja, jag kan väl berätta om min dag dådå? Jag har varit ganska trött och huvudvärk så jag stannade hemma. Så jag har typ gjort nada, städat (städar när jag har tråkigt) ehhm.. varit med lucy, sett på tv, sovit osv. Sen skulle jag hämta mina kläder som jag beställt men dom hade tydligen inte kommit -.- Det kommer bli en liten överraskning vad det är för kläder! Jaja, blev skit lack att dom inte var där men ska hämta dom imorgon istället innan jag drar till landet. Kommer ej kunna blogga tyvärr på landet men jag kommer ha kräfskiva med min familj och vänner, mysigt! Förhoppningvis rida och dra till beachen och bada! Nu ska jag sätta på film eller något och mysa med min underbara kattunge! Åhh, älskar henne! ibland.... God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0