Min dag med Ella :)

 

                                                            Detta är hästgalna Ella då då :)                                                        
Har varit med Ella idag från mitt ridläger förra året. Idag var det ca 2 år sen vi träffades, (haha...) Men i alla fall så hade jag det super trevligt och jag har saknat henne jätte mycket. Jag åkte in till stockholm central och mötte upp henne sen gick vi tillsammans till gallerian och tittade i affärer osv. Sen tog vi en paus och satte oss och åt yougurt glass typ och sen tåg vi pendeln hem till mig. Vi såg på lite film sen var hon tvungen att gå :( Men jaja, nu är jag bara framför datorn och ser på tv. Inget speciellt :) Imorgon blir det äntligen hemma dag och städa! Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ;) Men på torsdag ska jag vara med My (kanske) igen :) Hope sooooo! Dagens outfit kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0