Tisdag den 28:e augusti




Hola! 
Idag va jag i skolan som vanligt, sen åkte jag hem osv osv sen träffa jag my, elvire och timmy en snabbis liksom typ 10 minuter haha. Sen kom mamma och hämtade mig i frösunda. Sen när jag kom hem åkte jag till stallet med syrran, och nu är jag tillbaka! Juste, jag jag sagt till er att jag skriver en dagbok? ;) Haha, började med det för ett tag sen och asså jag skriver bara ner vad jag har gjort under dagen typ det är allt ass tråkigt. Men sen skriver jag också ner lite av mina tankar osv, privata saker ;) 


Blev ni nöjda av faktan jag gav er igår? Hoppas det. Just nu är jag inne på datorn och tittar runt lite här och där :) Ha en bra kväll så kanske jag uppdaterar senare ikväll annars ses vi imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0