Vad har jag gjort idag då?...

Va i gamla tråkiga skolan tills 20 i 3 sen mötte jag upp Nina och My så drog vi hem till henne först sen drog vi till Solna c för att käka något. Vi satt på tacobar och typ snacka lite sen drog vi hem till mig, ladda min tele och sen tillbaka till My. Hon skulle fixa sitt nya skrivbord osv. Vi va där, åt chips och choklad haha.... Sen drog jag och Nina hem :) Sen efter det mötte jag upp syrran på solna station och sen gick vi och köpte glass och festis! Jag köpte Calipps shots, twister och en festis. Och ja jag var sugen på is glass.... Känns as skönt att alla andra har börjat skolan nu dom mesta börjar imorgon! Alla har typ mobbat mig för att min skola redan börjat... hahaha. Har satt upp massa hästbilder på min vägg också! Bilder på mig, savanha, baldi, och lady jane! Blev ass nöjd!! Vill ha en bild på eminem också haha! Här får ni bilder från dagen: 
↑ hahahhahha driiiiv
Ni är bääääääääst!!! (helt normal på alla bilder jag lovar det är mitt riktiga jag hahahhaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0