Bekännelser

                                   Jag sover aldrig bra, vaknar minst 2 gånger varje natt.
                             
                              Jag är hellre hemma med familjen än att vara med kompisar
                                             
                                              Jag är en ganska stor skolnörd
                       
                       Jag vill hålla på med ridning resten av livet, så länge jag pallar med det

                                          Den äckligaste frukten jag vet är mango

    Mina katter är verkligen ALLT för mig, vet inte hur jag kommer kunna klara mig utan dom senare i livet

                  Jag har haft sprickor på hela min baksida av min mobil i snart ett halv år. 

                           
  Jag HATAR att komma försent till skolan, får typ panik

    Varje dag när jag kommer hem tar jag alltid på mig mjukis byxor och tvättar bort mitt smink direkt. 

    Jag tuggar nästan alltid på tuggummi, tycker det är bättre än att äta massa godis (som jag ändå gör haha)

                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killar, killar, inga saker om killar? Jag är ingen orroz om du tror det

Svar: hahaha oj förlåt för att jag inte är en tjej som är desperat efter att ha alla killar i stockholm
Amanda välimaa

2012-12-21 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0