Lucia

Idag va det Lucia det var skit najs seriöst! Först fick vi massa fika på morgonen, sen fick vi se lucia tåg osv. Jag hade bara ett snabbt SO prov efter det sen satt jag en liten stund och jobbade med engelska redovisningen. Sen efter lunchen hade vi engelska men istället hade vi lite film och våran lärare plockade ut oss en och en så skulle vi redovisa för henne. Vi såg på Alice i underlandet, det va första gången jag såg den! Redovisningen gick super bra, är jätte nöjd!!
Just nu sitter jag på bussen påväg hem till Alva, det är skit mycket köer!!
Vi ska vara hemma hos henne ett tag sen ska vi till stallet och hoppa på våra "frukter"!


Kommentarer
Postat av: Kim

Eyy,

2012-12-16 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0