Spersboda imorgon!

Imorgon så lämnar jag solna för några dagar för att spendera julen ute på landet! Såååå efterlängtat! 

Har packat klart allting äntligen, kameran kommer med också! Kommer träffa Emilia där och vi kommer både filma lite med hennes kamera och fota med min! Alla bilder kommer upp hääär! 
Kommer såklart också fota mig och hästarna som jag kommer rida på i helgen! Ponny bebisen Jänta har ÄNTLIGEN börjas ridas igång på riktigt nu, sadel och hela paketet! Så det blir gos ute ritt med Jänta, Savanha & syrran! Kanske Alex och hennes häst också, får se hur det blir helt enkelt! Eftersom jag ska till landet så kommer jag nog inte blogga så mycket men kommer lägga upp bilder på insagram!
Om du inte redan följer mig så heter jag @amandavalimaa på mitt vanliga konto
Sen heter jag @privatvalimaa på mitt privata instagram konto, där jag lägger upp mest bilder, ca 2-4 bilder per dag :)

Det är skit sent nu, måste gå och läggaaaa mig! Har lite svårt att kunna sova nu hehe... 
 

Kommentarer
Postat av: Roger

OMG utseendet!!😱😱😱😱

2012-12-26 @ 01:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0