God morgon alla fina och underbara !

Jag vet, jag har inte bloggat på ett tag. Jag tänker på att ta en bloggpaus... Tills jag kommer bort från allt detta som är nu. Har inte lust att säga sååå... Men jag gick upp för exakt en timme sen nu. Gick upp, klädde på mig, åt frulle och la mig i sängen men nu hoppade jag upp igen till datorn och gör ett litet inlägg. Idag ska jag typ... Jag vet inte, tagga till torpet eller bara vara hemma. Så då vet ni, vi får se om det blir en paus eller inte. We will see. Jag vill lägga mig i sängen igen så puss !
Bjuder på två bilder från i måndags !




Kommentarer
Postat av: Tamara

ful bild längst ner i inlägget hahahaha den första var fin men den andra var ahahaha skit ful!

2012-02-09 @ 12:09:29
Postat av: snäll farbror

jättetaskigt tamara att skriva så :(



stå på dig amanda! kram

2012-02-09 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0