sportloooov

Lycklig flicka på ingång ! Idag fick vi sportlov, woop woop! Sen ska jag på disco på fredag också och då blir det att avra hemma hos mig ängel julia och göra något. Sen hade jag ridning igår också, gick sjuuuukt bra! hade vince för första gången, han bockar ju och allt men han var grymt duktig igår. Jag ska rida imorron också och då kommer jag äntligen få träffa alva, var ett tag sen eller det var ju på hopptävlingen. Men aja, vi träffas inte så ofta nu när hon bytt grupp. Jag längtar som faaaaaaaaaaan till på fredag, få träffa kompisar , ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA MIN ÅSNA NINA! osv, men jag har haft en bra, kort vecka. Hade prov idag, gick awsome för att jag är så awsome. Hahaha, men just nu är jag forever alone hemma, alla är borta, har typ rymt från mig eller något. Men det är chill, sitter och dricker te och nördar på tv. Men liksom det är okej att ta det lugnt och softa nu när man har lov ! Hahaha, jag känner mig stolt iaf. Oj detta blev ett långt inlägg ;$ Hähä, ses senare ikväll så får ni se om jag gör något trevligt, tjaaaaaa då!




Kommentarer
Postat av: E M A R E H N S T R Ö M ♡

Vince bockar ju inte... Har ridit han 2 gånger och han har inte gjort något.

2012-02-24 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0