tjolla hopp, tjolla hej.

Shoo hur mås det? Själv är det riktigt braa. Hihi, som ni kanske sett har jag varit i gallerian med min fina melissa. Och då var det att köpa hollister, vanilja latte (MUMS), jeans jacka (vi betalade båda två), och yougurt. Skit härlig dag assåå ! Den började ju inte hur bra som helst genom att jag åker ENSAM för att träffa henne och åker ett motherfackin tåg som jag aldrig åkt förut. Och sen ringer hon inte mig när jag säger att hon ska ringa -.- TOPPEN (y) men dagen har varit skit soft, stor chillade i gallerian sen taggade vi hem till melissa. Älskar den där tjejen asså, min MUUUUUUUUPP. thihi, aja PEACE.

torn the swag on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0