Våren är på väg.

Igår så fotade ju jag och melissa lite uttaom hus på väg till stallet men melissa den där j*vla åsnan hade så himla bortom så jag hann inte med att bara stanna upp lite och fota, men men jag får ta och leva med henne ändå. Men jaja, vi taggade till stallet, red Petruska igår... skit jobbig häst men hon var duktig i traven och liiiite i galoppen. Efter ridningen taggade vi hem till mig, hämtade min väska, och hon plattade sitt hår för tusende gången. Men vi åkte då hem till melissa, hade skiiiit mysig ! Såg på lite film och sen somnade vi. Sen nu imorse vakande vi runt 11 eller något. men då gick vi upp, små städade och sen bara allmänt chillade. Sen pallade jag inte vara där mer så jag tog tåget hem och nu sitter jag i emelies rum och ska snart se på film. Imorgon så blir det landet, sjuuukt glad! Jag ska få träffa min lilla ängel (savanha). Det var ett tag sen men jag ska tydligen inte rida henne utan det ska emelie.... -.- Jaja, får nöja mig med haype ponnyn jänta (y) Hoppas ni har en bra onsdag, PEEEEEACE.


älskar bilden (a)



på väääg till bussen

(y)

söt som socker




solen skiner ute.


mi vida (a)
Foto: Jag
Kamera: Canon eos 1100D


Hoppas att dom här bidlerna fuknar tills landet, där kommer det bli massa bilder så ha tålamod så kommer dom snart ! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0