Visste ni att?...




* Jag dör för ben&jerry´s.

* Jag älskar att sjunga, det bästa som finns ;s

* Melissa häger är den underbaraste människan jag känner <3

* Jag är helt finsk, jag är inte ens lite svensk. Men är medborgare i sverige.

* Det kan ta skit lång tid för mig att förlåta någon eller komma över någon
.
* Jag har världens sämsta humor, det är bara jag och min syrra som fattar den. (melissa också)

* Jag kan inte sluta vara inne på facebook, det är tyo den ända jag är inne på när jag är inne på datan.

* Min mamma är fett töntig, men älskar henne ändå :)

*Jag har en gång gillat eller faktiskt ÄLSKAT justin bieber ;$

det var många sanningar om mig, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0