@My

Hej, nu kommer min lördag se ut så här att jag är med my en stund sen ska jag dra mig hemmot och sedan ska jag och systsern möta upp världens bästa barnvakt! Syslingen paulina ska sitta barnvakt när mamma  och pappa är borta under dagen samt kvällen. Det kommer bli chips, godis, ben&jerrys och maraton på harry potter filmerna+lite Narnia :) Nu är jag i alla fal hemma hos mysan och umgås lite. Ingen aning vad vi ska göra men senare ska vi ut och fota med hennes kamera i det regnina vädert! Så det kommer bilder. Har tyvärr inte så mycket mer tt säga men hörs senare folket :)
Bjuder lite på photo booth bilder från mysans dator :)

Kommentarer
Postat av: Klara

SV: Åh, tack va glad jag blir!

2012-06-03 @ 17:42:07
URL: http://minponnytid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0