New in, ridning, och allmänt roligt dag med Alva

Hej alla fina läsare♥ Idag vaknade jag vid runt 10 och då åt jag frulle sen började jag direkt att städa rummet (första gången på flera månader) Sen vid ca 20-30 13 började jag göra mig redo för att dra in till t-c och möta upp Alva. Jag blev lite lost på vägen för att Alva är så dålig på att förklara. Men jaja, vi hittade varandra till slut. Så vi gick till hennes mammas jobb, hämta pengar och gick och köpte linnet på bilderna nedan. Från Hollister för 280 kr. Sen skulle Alva klippa sig på Hair 3000 inne i stan så vi åkte dit sen fick jag sitta där på en obekväm stol i ungefär 50-1 tim.... Sedan bärde det sig direkt av till stallet, jag fick den vita kossan Sol och Alva fick den svarta kossan Sicilia. En ganska trevlig dag och nu ska jag sova! Det är ju riktigt grymt med sommarlov ska jag säga. Har ni också sommarlov? :)



Foto: Jag
Full atomatik-blixt
Canon eos 1100D 18-55 mm

Kommentarer
Postat av: Jag har!!

.

Svar: OKej :)
Amanda välimaa

2012-06-17 @ 13:02:53
URL: http://anonym.blogg.se/
Postat av: Alice - bilderbyalice

Hejhej, nu ligger finalisterna från fototävlingen upp på bloggen! så det är bara att rösta! dirket länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/finalisterna.html#comment

allt bra?

Svar: Gud va kul, hade tyvärr ingen ork att vara med i tävlingen, tyvärr :/
Amanda välimaa

2012-06-17 @ 15:50:58
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Lina

Tja snygging (Amanda) gymar du eller vad gör du för du är så himla snygg och smal?

Svar: Jag rider och det ger mycket träning och muskler. Jag springer rätt mycket innan träning och bara lite på fritiden. Tack va gulligt av dig :) Om du har en blogg skriv den gärna skulle vilja gå in och kolla :)
Amanda välimaa

2012-06-19 @ 14:11:31
Postat av: dite

tagit första doppet än? :D

Svar: Yes, för länge sen! :)
Amanda välimaa

2012-06-21 @ 00:23:16
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0