Okej, du gör mig riktigt arg nu.

Ema om Katter är knasiga.:
Gud så ful! Jag har sett råttor snyggare ! Ska du kalla dig själv en ryttare?! Du är sämst på det och du nicki är min!!! Snälla lär dig rida innan du kallar dig ryttare ?! Plz

Pözz på dig bitch

svar: Min katt ful? Okej okej, har du sett ditt ansikte kära vän? Oj, inte så? Jag kan beskriva åt dig, det är tjockt och fult, hårigt som en jävla schimpans. Och om du har något emot mig, va fan säg inte att min katt är ful ditt svin, du är ju själv en vandrade köttbulle, haha äter du donken regelbundet eller? JAg är så jävla less på att du håller på att kommentera ditt äckel, där uppe är xet, gå inte ens in på min blogg. Varför kallar du dig själv ens för människa, du ser ut som jag vet inte vad, hittade dina föräldrar dig i en soptunna eller? Skulle inte bli förvånad. Haha, jag rider inte ens NIKKIE som hon faktiskt heter, inte nicki.... Hon din? Du sa väl att du skulle köpa häst och allt för länge sen? Hur gick det med det då? Inte så bra ser jag, du kommer inte ens till ridningen, du ska ju sluta varför bryr du dig? Jag har ridigt i 6 år, ca 3-4 år längre än dig och du kallar mig dålig? Du har fucking jockie läder när du rider dressyr, vågar inte hoppa 60, förlorar en dressyr tävling mot mig och jag red fel väg och fick ca 2-3 procent mer än dig, är tvungen att hoppa ner en grupp, och du kallar mig sämst? HAhahha åh nej lek inte fjortis, du är för ful för att vara en. Jag har sett dig rida, det är inte direkt så att du är bättre än mig. Du borde stänga din mun väldigt snabbt innan jag kommer att hämsöka dig i skolan varje dag, jag kommer göra dina dagar till helveten. 

Kalla aldrig min katt ful igen fattar du det? 


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh asso Amanda min Gud du la den! Ema har inget bättre för sig änatt gå in på Amandas blogg och kommentera få och rid dinn lilla tjockis häst istället. HAHAHA jag lovar du sitter i skolan och tänker på vad du ska skriva till Amanda vad gulligt: men hon tar inte åt sig. Plus du äger inte ens en häst så tryck på x et där uppe och rulla iväg till någon som bryr sig om dig och dina fina kommentarer. Puss :

2012-06-01 @ 14:52:53
Postat av: Nina

Just det lilla ema, säg allt du sa till Amanda i verkligheten på måndag också. Kaxig bakom skärmen ? :*

2012-06-01 @ 14:57:28
Postat av: Mysan

Asså Ema Ema Ema, DIN LILLA PISSANDE KÄRRING! Du ser i alla fall ut som en med det där ansiktet! Sluta hålla på med mina BÄSTA SYSTRAR INNAN DU ÅKER PÅ EN RIKTIGT STOR FET SMÄLL MIN VÄN! Jag sa till dig på discot och du började gråta. Lilla fjant! Om du kaxar mot dem, kaxar du mot mig!//Mysan Btw, VAD FAN E EMA FÖR NAMN? // ´MICHELLE OCH VERONICA OCH LILLA JAG.

Amanda, STAY STRONG MY BITCH! Ema e en stor hora som inte har något annat för sig!Love love ya my kossa! :*

2012-06-01 @ 16:05:54
URL: http://mysanrock.blogg.se/
Postat av: Ema

Jag är hellre lite stor än en en pinne med 17 lager smink på sig du? Ursäkta ? Ema kommer från frankrike och är en vanligt namn 5 mot 1 vem är strong här My ditt platthuve stick!

2012-06-01 @ 18:33:11
Postat av: Nina

Ema, ett fransk namn? Men så vackert jag blir tårögd. Men nej jag har aldrig hört det i mina 13 år och ingen annan heller för den delen. Stick själv din runda köttbulle

2012-06-01 @ 18:47:13
Postat av: Nina

Ema, ett fransk namn? Men så vackert jag blir tårögd. Men nej jag har aldrig hört det i mina 13 år och ingen annan heller för den delen. Stick själv din runda köttbulle

2012-06-01 @ 18:47:51
Postat av: Ema

Vad är det för fel på att jag har lite mage ?! Sett folk som är tjockare än mig och du bara för att du tar på dig 89 lager smink gör dig inte snyggare... My Nina Amanda riktiga vanliga namn ursäkta mig för att jag inte bombar mig med smink och har ett vanligt svenne namn vad ska jag göra åt det?! Ska jag vara helt ärlig mot dig Amanda veronica sa att du tyckte att du var bäst på att rida till mig när jag hade teori så snälla

2012-06-01 @ 20:00:09
Postat av: Ebba

Ema.. Vi tjejer som bär smink har en andleding till det man vill kanske känna sig fin någon gång eller att få självförtroende vilket du mycket har bakom skärmen men du är inte så tuff när jag skäller ut dig på stallet när du gnäller hela tiden och se resutaltet! Du vill inte komma till SFRk! Vi älskar att inte ha dig på SFRK och vi saknar dig inte ens en liten procent!

2012-06-01 @ 22:07:52
URL: http://ebbasfrk.blogg.se/
Postat av: DEN RIKTIGA EMA LINNEA KATARINA REHNSTRÖM

Ni vet väl att jag inte skrev det lol..

haha, jag kommer polisanmäla den som har gjort falsk identitet om mig bara så ni vet -.- du kan själv se att vi inte har samma IP-adress.

Jag sjunker inte så lågt, snälla.

2012-06-01 @ 23:05:44
URL: http://olympusb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0