Belle amy.

Idag var det ridning, red bella (belle amy) Hon var sjukt fin och allt. Jätte kul faktiskt, blev sjukt glad för att hon skötte sig så bra. Sen är det hopptävling på söndag också, wiiihooo. Jätte taggad. Men imorgon efter skolan ska jag nog vara med alva och sen kanske sova hos henne (?) Vi får se hur det blir. Men jag känner värsta ångest av att se på "the hunger games" alla har typ sett den utan jag :'( så du drar jag och några andra och tittar på den! Men det dåliga med den här helgen är att jag inte kommer att åka ut till landet alls :'( Inte få träffa min lilla savanha. Men jaja, träffar åsnan nästa helg ^^ Här får ni se lite bilder på bella från idag, PEACE


evil eye.... FINA PONNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0