Fota med my idag

Idag blir det att fota med my i typ hagaparken eller något. Skit trevligt ska det bli! Men efter ska jag vara med julia p. Vet ine vad jag ska skriva mer... Men igår var inte den bästa lördagen jag haft dårå... Komet från min ridskola gick bort. Han fick en långsam och smärtfri död. Det var tarmvred som tog hans liv. Men nu är han med sina vänner, nu är han på dom eviga gröna ängarna och betar med Lime. Min fina Lime...  1996-2012  VILA I FRID UNDERBARA HÄST 


Komet, du har lärt mig otroligt mycket. R.I.P. 

Kommentarer
Postat av: fanny

åh vad tråkigt :( rip.



följa varandra via bloglovin?

2012-03-27 @ 22:15:52
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0