God morgon

Tjaaaaaaa, hur mår ni? Själv mår jag bara bra. Nu är det tisdag dåråå, vad händer det för rolig idag då? Jag har ingen aning för jag har inget shema till skolan men jag vet vad jag ska göra EFTER skolan. För ska jag hämta melissa på torpet och sen ska vi dra till statiol och köpa något och sen taggar vi upp till stallet, byter om, går till uppropet, får våra hästar, fixar hästarna, har lektion, gå in med hästarna i stallet, ta av allting, gå och buta om igen, och tillslut så går vi hem. Hahahha, gud vilket morgonhumör... Just nu sitter jag och lyssnar på Bruno mars "it will rain". Sjukt fin låt. Aja, ska börja dra mig till skolan snart. Har får ni i alla fall dagens outfit! PEACE
dagens outfit.



dagens:
-HOLLISTER LINNE
-JEANS LEGGINGS SVARTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0