Kvällen med Nina ♥

Hade bästa kvällen med nina asså, sjukt kul. Jag berättar lite mer om igår, hon kom till frösunda och där var vi ett tag sen gick vi hem, köpte cola och sen hemmot. När vi kom hem så satt vi typ bara och titatde på tv sen tog vi lite bilder. Vi satt lite vid datorn och sen satt vi typ bara och spelade jetpack! Sjuuukt kul, men jag och nina är fett mobbade, vi satt och tittade på lady gagas musik videos. kärlek till tjejen. Jaja, här får ni era jääävla bilder.

oj, hittade en katt i garderoben!



det ända jag och nina har gemensamt, båda älskar SAM ALBERT 

raaaaaaaaaaaaaaaaaaaandom

jag och nina på facebook, fina flicka :)


peace out bitches.





nu kommer det bilder som är från imorse:

morgon trött tjej 



NINA KÄLLMEN, DU ÄR MIN ÅSNA NU OCH TILLS DU DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0