Lite små tråkig dag idag.

Tja, känner mig fett cool. HIHIHOHO. Idag har varit ganska tråkig , först skolan, varit olagligt trött. Sen träffade jag my i typ 5 minuter, sen träffade jag hampus vid skolan (jag slutade före dig motherfuuuucker) Så då mötte jag hampus, så taggade vi hem till honom, sen glömde han sitt busskort.... sen gick vi, så glömde han sina pengar -.- Idiot :* Men aja, vi taggade till solna c och skulle träffa mobbade tönten tobias som betalade oss för att vara med honom så jag fick en lax idag (y) Men aja, sen kom tvillingarna jp & jh. (julia holgersson & julia paloranta) Vi va bara där ett tag sen lämnade hampus mig vid bussen, ingen annan ville. :( Aja, sen blir min dag helt förstörd när jag missar bussen och nästa gick typ hundra år senare så jag började gå.... och gå... och gå... tills jag kom till en annan buss station och tog 177an. Och det är typ VÄRLDENS trafik så den kommer 10 min sen, när jag sitter på busen är det 20 minuter kvar tills jag börjar ridningen... börjar få lite panik. Sen tar det typ 15 min att åka till staller pga all trafik. -.- FUCK SL! Men aja, kom bara 5 minuter sen så det var inte så farligt. Hade yaaaaaaaaason, fina gubben och vi hade hoppning. HIHOHO, HATAR MELISSA ATT HON INTE KOM SKA DÖDA HENNE. Aja, ska sova håller på att dööö. PEACE OUT BITCHES.

idag i skolan, smääääxigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du bokstavligen ett tusen? Är ha rik eller haha

2012-03-14 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0