Skola imorgon .... FML! -.-

Skjuuuuuut mig!!!! Gaaah, inte skolaaan!! Och det känns typ som om jag inte gjort ett skit på lovet för att det gått så snabbt. Men det är sommarfuckinglov snart juuuuuuu! WIIIHOOOOO, och då ska jag till säva med Alva och nora!! SJUKT KUL, TAGGAD. Men i alla fall, ska sätta mig vid datorn och se på ponny akuten, har typ missat alla avsnitt :$ hihi! Jag ser fan bara på ponny akuten för att nellie Berntsson är med! Så avis på henne jag döör! Hon är lika gammal som mig (00a) fast jag är lite äldre, men iaf hon har en pojkvän som heter Adam, han är 98a och dom två har varit tsm i 2 år!!! Helt sjukt och dom är sjukt söta tsm!!!! Ajaaa, jag ska fortsätta att se på ponny akuten nu, PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0