trevligt morgon.

Tjaaa, hur mår ni? Sorry för världens sämsta blogging men jag har varit på landet sen i fredags så har inte kunnat eller orkat blogga... hihihoho :$ men jag har haft en bra helg, lite tråkig men skit i. Saken är det att det fanns naaaaddaaa att göra. Det ända som jag kunde göra var att se på film, tagga till stallet och rida eller prata i telefon. Allt annat va skit tråkigt. Men iaf, nu är det måndag. Skjut mig? x.x nej men skit hemskt, ska tillbaka till skolan OCH så ska jag ha matte prov.... SOM JAG FICK REDA PÅ I FREDAGS OCH JAG HAR INTE KUNNAT TRÄNAT ELLER NÅGOT JÄVLA SKIT. Döda mig? Varsågod det är gratis. Idag efter skolan ska jag tagga till torpet och kidnappa melissa och ta henne till solna centrum och där kommer julia1 & julia2 vänta... hoppas jag. dom får skynda sig! Men då ska vi bara vandra runt, titta på kläder, ha en konverciation och ha allmänt trevligt. Hoppas ni kommer ha en trevlig dag, jag kommer vara död innan dagens slut men jaja. PEACE. 

bild jag redan använt men aja, vill inte ha ett inlägg utan bild. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0