Vaddå tråkig?...

Ute- eller Hemmakväll: Är kul båda två men helst ute.
Sommar eller Vinter: S-O-M-M-A-R 
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Hotpants, en skön t-shirt eller största tjocktröjan.
Favoritfilm: Titanic, nu, idag, imorgon och för alltid 
Drömväska: en väska åt min katt Mysan :)
Favoritfärg: Blå, rosa, vitt, och lila typ.
Drömprins: En prins?... Jag vill ha en man tack.
Maträtt: ohhh, svååårt. Kan man ta glass som mat?...
FavoritResemål: LONDON, Italien, och New yoooork
Tycker inte om: Falska vänner, skvaller, DRAMA, äcklig mat, players, dryga jävlar som inte svarar i chatten på facebook -.-
Favoritdricka: coola coca cola ofc
Vad gör du när du är uttråkad: Går in till min systers rum :)
Vad retar du dig mest på: gamlingar som börjar prata med en helt random.
Läggdags: efter bilobompa
Nagellack: I don´t like...
Syskon: världens bästa syster 
Bästa bok du läst: 14 år till salu, hemsk men ändå...
Favoritparfym: *går och tittar vid sminkbordet* Beyoncé heat
Vilken är din bästa egenskap: att skratta år exakt allting.
Senaste köpta skiva: Ulrik munther album (min ända skiva, hihi)
Favoritgodis: räknas glass som godis?...
Bästa kompis: Julia P, Julia H, Melissa & Min syster 
Favorit bloggar: http://tinkerbella.blogg.se/http://matildasbilder.webblogg.se/
Är du kär? Nej, eller jo i min katt men det kanske inte räknas?... :$
Är du en sportfåne? Om ni alla läsare tar ridning som en sort så är jag nog den största sorttönten
Är du röksugen? Never.
Är du trött? Pigg som en ulgga.
Är du shoppingsugen? 24/7 :$
Är du töntig? Nejnej, vart fick ni det ifrån? :O
Är du ressugen? Jaaaa, vill till LOOOOONDON
Är du skolsugen? Alla dagar
Är du irriterad? Nej.
Är du saknad av nån? Saknar min lilla ponny bebis savanha :'( VI SES I HELGEN GUMMAN (idiot tjej som tror att en häst läser ens blogg...)
Smeknamn? Välimaa.... :(
Bästa åldern? När jag åkte i barnvagn och när jag gjorde vad jag ville men fick ändå inge skäll för att jag var så söt.
Hur sminkar du dig? Bara mascara, inget mer typ.
Hur många timmar sov du inatt? Jag tar inte tid.
Vilken film såg du senast? Titanic
Vilken internetsida besökte du senast? Youtube
Vad sa du senast till vem? God natt till emelie typ...?
Vem fick du senast sms från och vad stod det? *letar upp telefonen och tittar* till "världens bästa syster" RIIING!
Vad gjorde du i går? Hemma hela dagen med syrran.
Vad har du gjort idag? Skola, träffat kompisar, och ridning
Vad ska du göra idag? Dagen är snart slut men ska se på tv snart.
Hur många msn-kontaktetr har du? Jag är aldrig inne på msn.
Vilket land besökte du senast? Köpenhamn
Hur många snälla känner du? Känner inga snälla, ala är bara dumma.
Vad såg du senast på tv? Family guy! :D
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Ser jag ut som en datatönt som vet allt eller? o.O
Senaste köp? Hollister t-shirt
Vad har du för skor? snekears och converse
Vad har du på dig nu? mjukis byxor, t-shirt
Vilken musik har du lyssnat på idag? justin bieber- Boyfriend
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Till min älskling Julia Isabelle Paloranta 
Vad drack du senast? Festis med jordgubb smak
När sjöng du senast? 1 sekund sen.
Håller du det städat? Nej men när jag ska få vänner över så städar jag som att jag fick betalt.
Vad gör dig lycklig? Hästar, ridning, familjen, VÄNNER, mina katter och glass 
HÄR HAR NI

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahha ååh! det är ju min blogg? :D Vad söt du är! Jag läser din blogg också :) Kraam! Och jag tror jag såg dig på bussen idag? Förlåt för att jag inte sa hej :)

2012-03-29 @ 20:15:46
URL: http://matildasbilder.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du kallar skit många för bästis, gilla inte dom nu eller?

2012-03-30 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0