Min helg!


Foto: Jag
Canon eos 1100D 18-55 mm

Nu är jag tillbaka bakom datorn skärmen och sitter och pluggar lite smått. Min helg har tillbringats på landet med min käre mamma ♥ Vi har haft jätte trevligt, vi har myst framför tv:n, varit ute och fixat på tomten, fotade lite, såg på ESC, och så åkte vi och handlade skor & sport bh till mig. Samtidigt så köpte vi minst 1 kg glass. Mumsigt var det allt. Jag har haft världens bästa helg med mammi. Pappa var ju på elitloppet på sovalla och systern var på koniformations läger. Saknat syrran & pappa jätte mycket under dom här 3 dagarna. På lördagen tog jag en paus från all solande och tog ut båda hästarna på en runda i skogen. En skit härlig känsla för vi har så fina skogar på landet! Imorgon är det måndag och skolan kör igång igen. Denna vecka kommer det att vara "elevens val" vecka. Det menas med att man får välja ett ämne eller projekt som man vill arbeta med och i slutet av veckan redovisar sitt projekt. Jag och en kompis ska göra en slags fakta video om hästar och filma in lite när vi rider på min kamera, vet ej om jag vågar lägga upp videon på bloggen, för pinsamt. Haha, men nu måste jag fortsätta plugga sen gå och sova. Imorgon blir det planer med Mysan, men det kommer imorgon! Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

l

2012-05-30 @ 15:15:54
Postat av: Anonym

koolt

2012-05-30 @ 15:16:02
Postat av: matilda.blogg.se

Gud va vacker!

2012-05-30 @ 15:45:00
URL: http://matilda.blogg.se/
Postat av: Alice

Skön helg!

2012-05-30 @ 15:56:14
URL: http://alicepong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0