Vardags lyx!

Hej bloggen hur mår ni? Här bjuder jag lite om min glada och varma dag!

Dagen började med att jag försov mig lite (kom inte försent *puuhhh*) men du blev det lite stress, eller nej inte så faligt... I alla fall, sen kom jag till skolan och hade på mig jeans... i 20+ grader. SMART! -.- så under hela dagen har jag typ haft panik och svettats som en apa. Så det var dagens diss... Men dagens hiss var ju att jag är på väg att bli klar med hela mitt projekt *klapp,klapp* Who cares?...
Efter the school åkte jag hem, bytte till shorts och åt lite. Sen kom mamma hem vid 4 (....?) så då bar det av till kista centrum och plånboken full med pengar! Tyvärr hittade jag inte så mycket saker att köpa men hittade skolavslutnings klänning & mjukis dress (kofta och mjukis byxor) sen hittade jag inget mer! :O Jag kom över det när min älskade mamma köpte en regnbågs glass i bägare till mig <3 Så himmelskt goooott! Sen efter våran lilla dag i kista var det dags att åka och hämta systern emelie och sedan dra hemmot. När jag kom hem fick jag en TILL känsla av att äta glass, så jag tog kameran, hämta pengar och gick och köpte magnum (med vit chocklad & jordgubb)+ cola + fotade lite :) Nu är jag i alla fall hemma och skriver ett inlägg åt er samtidigt som jag har musik i öronen. Det var det ända om min dag (tror jag...?) får se om jag kommer på mer. 

tyvärr så fick min glass en flygtur rak ner i marken och blev mosad, men ingen fara! Bara att mumsa i sig! (y)

Jag idag :)

foto: Jag
Canon eos 1100D 18-55 mm

Kommentarer
Postat av: elin

härliga bilder!

2012-05-22 @ 22:05:01
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE
Postat av: Fanny <3

Vackra,vackra du! :*

2012-05-23 @ 07:31:15
URL: http://fannysfrk.blogg.se/
Postat av: Felicia

Va fin bild på dig :)

2012-05-23 @ 22:17:24
Postat av: Mysan

Fina bilder älskling, äääälskar doooog

2012-05-23 @ 22:18:14
URL: http://mysanrock.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snyggt fotat, mumsigt med glass ;)

2012-05-23 @ 22:18:36
URL: http://breakevens.blogg.se/
Postat av: Luise

Vaaaaaaaaaaaaaacker

2012-05-23 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0