Bra start på veckan!

Ganska skön måndag idag, matte 2 timmar, spanska 2 timmar. Spanskan fick man sitta lite ensam och jobba, det va skönt tyckte jag. Emelie va så gullig åt mig så hon gick och köpte festis till mig när jag var törstig.
Slutade sen vid halv 3, jag och Emelie åkte till Solna centrum och köpte lite kläder för dom 500 vi fick av mormor & morfar.  Detta var det jag köpte: 
Vit stickad tröja- H&M 199 kr
Nagellack 2x- H&M 39 kr
Nagellack-H&M 39 kr

Grå tshirt-Ginatricot 99 kr
Armband-Ginatricot 79 kr

Imorgon ska jag ha idrotts dag och det kommer bli skiiiit najjjs. Ska fixa pastasallad och ha med någon dricka, musigt. Ska vara i Solna hallen, och jag bor så nära så jag ska åka dit direkt och vara där 9:00. Sen slutar jag vid 2 tiden. 
                     
                    Detta ska jag göra resten av dagen:

                         ◊Göra pastasallad
                         ◊Duscha och göra mig fräsch
                         ◊Se på film med syrran och fixa naglarna
                         ◊Läsa min älskade bok som äger
                         ◊Packa inför imorgon t.ex ombyte, vatten flaska osv.
 



Kommentarer
Postat av:

Om du ska ha idrottsdag imorgon så är det nog inte så smart att fixa naglarna! (bara ett tips asså)

Svar: Jag tyckte att det inte skulle spela någon roll och jag ville göra det då :) Skriv ditt namn nästa gång
Amanda välimaa

2012-11-26 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0