Då var helgen slut...

Idag har det varit "pappa och döttrar" dag. Först åkte jag, Emelie och pappa till hööks och köpte min väst. Sen åkte vi runt till massa olika butiker och letade efter en fjällräven i min stolek. Till sist hittade vi den i Solna centrum! Sen har vi också försök hitta något ställe där dom säljer Iphone 5, men vi hittade inte det. Vi ska beställa den istället. När vi kom hem såg jag på film, face off, solsidan och Williams lista! Sista avsnittet :( jag sitter just nu och övar jag till provet imorgon.

Måndag imorgon igen, blä vill inte. Aja, nu ska jag ta det lugnt. Mååååste sova


Kommentarer
Postat av: Hannah montana

Vad har du i luggen quinna

Svar: haha va?
Amanda välimaa

2012-11-29 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0