Dålig uppdatering

Träningen rullade på som vanligt idag, tills på slutet, blev lite slarv och va okoncentrerad. Inge bra dag för oss.

Skolveckan har varit FETT chill, slutat tidigt, inga jobbiga lektioner och allt har varit bäst. Har gått och lagt mig skit tidigt hela veckan asså! Fått sovit ut verkligen. Imorgon är det fredag och jag vet inte direkt vad jag ska göra! Får se vad jag hittar på, men kommer säkert sluta med att jag bara är hemma och latar mig haha. Är skit taggad till näst fredag för då ska jag få sluta vid 12-13 tiden för att jag ska på HORSESHOW! Wioooop! Längtar!! Åhh, idag va det SHM :( ville verkligen gå, haha! Nu ska jag gå och lägga mig! Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0