Fobier

Jag fick en kommentar häromdan att jag skulle skriva några fobier jag har, tänkte att det skulle vara en rolig grej så here we go!

♦ Cyklister. När man går vid en väg där både personer som kan gå och cykla är och cyklisterna åker jätte nära en. Jag hatar det eftersom jag blev överkörd av en cyklist när jag var liten, och ja det är därför som jag är som jag är idag. :) 


♦ Klaustrofobi, är nog den värsta fobien jag har. Trånga utrymmen är nog det VÄRSTA jag vet. Både när det är många personer runt sig i ett trångt utrymme eller att man är själv i ett trångt utrymme. 



♦ Ormar! Ormar är nog det mest äckligaste djuret som finns, jag älskar djur men jag klarar inte av ormar. Samma sak med hajar, när jag ser på hajfilmer kan jag inte bada i en sjö på fler dagar. Jag är EXTREMT rädd för hajar och ormar. Ormar och hajar var en av mina favoritdjur när jag va jätte liten, sen isåg jag att dom va farliga och blev livrädd för alla slags ormar och hajar. 

♦ Sjukhus, dom är äckliga och där inne finns det blod och sprutor. Sprutor gör ont och blod är skrämmande. Har endast varit på sjukhus ca 2 gånger. En gång när jag skulle hälsa på min farmor som hade operarat benen, och jag var livrädd för henne. Hon hade alla dessa slangar runt sig och och hade en blodpåse bredvid sig. Sen var hon helt blek i ansiktet och en sjuksköterska höll på med hennes ben som hade massa sprutor och sladdar i sig. Jag helt enkelt hatar sjukhus och dom som jobbar där också! Inte för att dom är dumma men dom är läskiga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0