Fredag! :D

Hej världens snyggaste 
Åhh, så jag längtat! :D 
Idag var det chill i skola, 2 timmar NO sen estet/slöjd. I helgen måste jag plugga lite matte och spanska. Måste jobba lite extra i matten och sen har vi spanska prov på måndag. Har städat mitt rum är skit skönt det är heeeelt rent! Imorgon ska jag förhoppningvis vara med My så det kommer bli kul! 
Fick världens värk i ryggen imorse när jag vaknade asså! :O Gjorde skit ont, är nog efter ridningen igår. Först trodde jag att jag inte skulle kunna gå till skolan men det gick bort lite efter ett tag sen kom det tillbaka i skolan. 
Jaja, jag får väl bara hoppas att ni får en fortsatt mysig fredag! Det ska jag ha :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ha en frågestund? :D
Hur gammal är du?
Vilken årskurs går du i?
Har du en kille?
Favorit färg?
Varför började du att rida?
Jag uppskattar om jag får svar älskar din blogg!!<3

Svar: Ja visst! :D
Amanda välimaa

2012-11-23 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0