Grymmaste dagen NÅGONSIN!

Alltså horse show var helt otroligt! Det va så grymt duktiga ekipage och lag. Sen när det kom till höjdhoppningen barbacka blev det lite läskigt hahaha! Det var planerat att dom skulle slå världsrekordet som var på 2,14! Till och med Robert Whitaker var där, det va riktigt mäktigt! Min mamma var tvungen att gå efter ett tag och möta upp min kunsin Belle som ska sova här inatt. Men jag och Emelie stannade ett tag. Dock kunde vi inte handla något efter showen :( När showen va slut mötte vi mamma och Belle och satte oss och åt kebab och pizza i solna centrum. 

Barbacka hoppning

Prisutdelning 

Banbyggning 

Prisutdelning i lagtävlingen

Segervarv

Precis när vi suttit oss på våra platser
Prisutdelning på barbacka hoppningen.

Första ekipaget på banan.

Just ju håller jag på att ladda ner Vampire diaries 4x07! Sen ska jag se på film med mamma och pappa! Ha en bra fredag på er alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0