Hej hopp

Hej, var ett tag sen jag satt framför datan och bloggade, men jag har inte haft lust att blogga från datan. Lättare att slänga in ett inlägg från mobilen eller hur? ;) 
Sitter och glor på film, med smoothie i handen. Gos tisdag! Var i solna c med Mysan, hon skulle köpa fjällis. Men fanns bara i S så hon beställde istället. Jag mötte emelie i solna c och vi åkte till stallet. Kom hem för att tag sen och har pluggat lite svenska och matte, så att det är gjort ;) Sitter också och tittar på ur roliga bilder på tumblr! Hahahhaha! Imorgon ska jag på bio med mammsen och syrran, breaking dawn part 2! Skit kul! Sen på söndag ska jag kanske ha EB hoppträning. Eftersom det inte gick så bra förra gången! 
Nu ska jag se på film, fast har inte bestämt vilken jag ska se än. Hörs imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHHA OMG DEN HÖRSTA OCH ANDRA BILDEN OMG!!
undarde om du skulle kunna ha en frågestund, skulle vilja veta lite mer om dig :)

Svar: Hahahah, jag vet :) Ja det skulle jag väl kunna fixa!
Amanda välimaa

2012-11-14 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0