Hisnat

Hade inte världens bästa lektion idag, men den va okej. Tävling på söndag, måste ladda upp som fan asså! Rida så benen åker av, om det är det som krävs så ska jag göra det. På söndag kväll ska jag gå och lägga mig utan att ångra NÅGONTING, ska vara glad och nöjd. Jag ska inte behövt vinna, bara nolla grunden och förhoppningsvis omhoppningen också. Jag ska köra en felfri bana, och vara på bra humör. Inte satsa på blå gult, bara nolla så är jag nöjd. Kommer köra galet mycket framridning, min ända chans.

Nu ska jag gå och lägga mig besviken och vakna peppad eftersom det är fredag. Hänga lite med My imorgon kanske, sleep over? I don't know. Hoppas ni har haft en rolig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Godnatt*

2012-11-08 @ 23:44:17
URL: http://oneword.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0