Marabouuuu

Sitter hemma och tar det lugnt, slutade klockan 1 idag istället för 3 typ. Skit najs, nu sitter jag bara hemma och väntar tills jag ska till stallet. Åker lite tidigare idag för jag kände för det haha. Ska träffa Fanny också vid busstationen och vi ska dra till stallet tillsammans. Har as mycket matte att göra så får se om jag sätter mig i stallet och pluggar eller jobbar när jag kommer hem. Hoppträning idag då, träna inför hopptävlingen. Ha lite banhoppning, träna svängar osv.
Jag personligen tycker det är sjukt kul med banhoppning, hoppas ponnyn sköter sig!
Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du så ful?

Svar: Hej anonym, skriv namn nästa gång.
Amanda välimaa

2012-11-09 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0