School -.-

Tillbaka till skolan igen då efter 1 veckas ledighet, nu måste jag vänta i en månad tills vi har lov igen :( Aja, startar måndagen med två timmar matte. -.- kul.
Just nu har jag rast men börjar snart, ska ha NO tror jag, ska starta nytt projekt. Slutar vid halv 3 idag, efter skolan blir det film mys och bara slappa, köpa lite glass och mysa med mina katter! Ska titta på Vampire diaries, min kärlek. Har märkt att ALLA börjar titta på Vampire diaries helt plötsligt. Asssss irriterande, hatar att alla börjar se på det och gilla Ian somerhalder osv. Jag personligen tycker det är jobbigt, och har till och med några vänner som helt plötsligt blev kär i Vampire diaries när jag visa dom det, hatar det. Blä, ska fortsätta min måndag nu, hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha menar du my eller? amanda väx upp och låt folk gilla det, du är ändå inte den ända :) haha puss

Svar: NEj verkligen inte, hon och jag började titta på det typ samtidigt. Kan skriva på kik vem jag menar. Jag vet att dom också får göra det, men jag tycker bara det är jobbigt, det är min åsikt. puss
Amanda välimaa

2012-11-05 @ 18:18:42
Postat av: nina

//nina

2012-11-05 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0