Träningsvärk suger

Jag har ont i HELA kroppen. Och det gör så jävla ont, träningsvärk suuuuger. Har ont i låren, vaden, ryggen, magen och armarna. Känner mig som en 76 årig gammal tant.

Hej! Idag har jag hunnit med massa. Jag stannade först ett litet tag efter jag slutat i skolan och förberade för debatten som vi har imorgon. Sen tränade jag samtigt lite eng-glosor som vi också har imorgon. 
Efter det åkte jag och Emelie hem och mötte mamma och vi åkte tillsammans först till gallerian och till hollister och köpte Emelie´s nya vinter jacka (jag är ett avis) sen efter det gick vi till ett gymnasium där det var öppet hus och gick och tittade. Efter det blev vi lite hungriga och satte oss och åt på tacobar i solna centrum. Sen tittade vi dels på lite vantar och sånt till Emelie. 
Sen när vi kom hem satte jag på The vow, grym film! 
Just nu tar jag det bara lugnt. Lyssnar på musik, fixar bilder och sånt :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0