Bilder kommer imorgon!

Hade EB hoppträning idag för första gången, spännande! Det var en extremt svår bana och komplicerade vägar. Men jag tyckte jag klarade det bra för att vara första gången, sen har jag precis börjat rida på Jane och måste lära känna henne lite mer. Jag längtar tills torsdag så jag kan förbättra mina misstag jag gjorde idag! Syrran kom och fota idag, kommer bilder imorgon! Innan träningen var jag, mamma och Emelie på Ikea, handlade lite små saker hem och till landet. Nu ska jag sätta på film och mysa med godis och syster. Så  skööönt att inte behöva gå till skolan imorgon! Ha en mysig söndag! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är EB hoppning? Och blir det kostar det eller är det bara något som har med hopp specialen att göra? Och va du själv eller va ni flera? :)

Svar: Hej, EB hoppningen är extra hopp lektion för Eva B, och det är då en grupp på 4-5 stycken som kan vara med. Kostar 370 kr och det är nog mest för dom som går i hoppspecialer tror jag faktiskt. :)
Amanda välimaa

2012-11-01 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0